Onsdag

Nasta basta dagen pa veckan.
Nu kokar jag agg till frulle, jag verkligen alskar agg och skulle nog kunna ata agg varje dag... mmmm med ortsalt pa.

Ja jag kopte ju en av laptopvaskorna i mandags, namligen croco vaskan, alltsa den forsta. Jag tyckte verkligen bada va hur fina som helst sa jag va tvungen att be sota Karin och Ebba om lite hjalp, bada tyckte croco-vaskan, sa den blev det. Ibland blir tittar man sig liksom blind pa saker och da kommer vanners synpunkter bra till hjalp, jag ar verkligen nojd att jag valde crocon, kanns helt ratt, tack mina sota flickor, nu kommer jag definitivt bli snyggast pa flygplatsen ;)



Nu ar mina agg klara.
Ha en underbar dag sa hors vi ikvall!
xxx

Kommentarer
Postat av: Karin

Yeeeeeeyyyyyy! Mycket bra val pullan! Va avundsjuk jag blir, den där väskan hade jag varit grymt snygg med i korridorerna på högskolan...uj uj uj uj! Ligger sjuk fortfarande, måste mailas sen!

Puss puss puss i massor xxxx

2009-01-14 @ 10:41:34
Postat av: Ebba

I agree! Superbra val. Ska bli skoj att se den i real life =D

Puss

2009-01-14 @ 13:02:16
Postat av: Pappa

Den väskan blir perfekt att ha med till fjälls när ni kommer hit nästa gång. Bör ju gå i en 5-6 Hallandsfläder i denna.

Pussar o kramar från pappa.

2009-01-16 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0