Sma inkop och en fin present

Idag blev det en liten shopping pa lunchen, onsdag och allt. Sma sota grejjer fran Primark fick jag med mig hem, dom har alltid sota grejjer dar till helt galet billiga priser... idag spenderades hela fem pund pa detta:

   
Party feet 2 par=£1, Sott rosa Bh-sett=£3, Sot sminkvaska=£1
TOTALT £5 :)

Sen nar jag kom hem sa lag det ett paket innanfor dorren fran sota sota farmor, min moss-bestallning :)
(och  inte det som vaxer pa trad utan det man har pa huvudet)

Tack gullfarmor, den ar PERFEKT!

Sen avlsutar vi med en slumrig Nissebild - sov gott sotisar, imorgon borjar helgen!
xxx


Kommentarer
Postat av: Ebba

Åhh! Nisse! På Lördag kommer jag =)

2009-01-15 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0