Snooooooo

Oj va det har snoat nu pa kvallen, jag och K tog en timmes promenad i snoyran och hade snobollskrig HELA vagen sa jag va helt slut nar vi kom in.. och blot... men otroligt mysigt va det :)

Helgen va valdigt mysig med middag pa Grill on the Square pa fredagen for att fira pappa Fraser, vi kom dock inte hem forran klockan va for sent och min plan om att aka till gymet kl 9 andrades snabbt.

Ebba va har i lordags pa tacos och girltalk, supermysigt. Sondagen va lugn forutom en massa jobb tyvarr men vi hade mysig filmkvall iallafall.

Ny vecka idag och forsta dagen har varit lika galet jobb hektisk som sondagen, kandes som jag hade sprungit maraton nar vi akte hem idag.. phiuuu.
Men jag fick god sallad med jatterakor till middag och nu dricker vi te.. mys.

Lite bilder forst fran pappa Frasers fodelsedag:
   
Roz och mamma Susan, K och hans bror, jag


Och fran ikvall och var vintepromenad - maste ju bara papeka att det inte ar ofta det snoar sa har mycket i Glassan, anledningen till att vi sa exalterade :)
     
Jag och alskling, vi har hittat en lgh vi vill ha i vart omrade, jag, och vagen upp till oss.


Och sen en sista bild pa Babian-Nisse



Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA Nisse! Han ser ju helt GALEN UT!!!!!



PUSS

2009-01-21 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0