Sondag

Ja det blev lika sent imorse, jag vaknade kl 11 och da sov K som en stock, han maste vara trott hjartat.
Men nu har vi iallafal atit mysg frukost och kollat lite Top Gear. Julen plockades bort igar ocksa och det kanns ganska skont att det ser ut som vanlig har igen nar det anda inte ar speciellt vintrigt ute (regn, stormvindar, gratt o mulet)

Sa idag ska vi aka in till stan, jag ska lamna tillbaka lite klader jag kopt tidigare, kopa ett par boots fran Aldos pa rean om dom passar och ar fina och sen ska jag spendera mitt presentkort pa Zara som jag fick i julklapp.

FLOSAND

SEN ska jag lamna K i stan som ska traffa sin bror over en pint som han inte har traffat pa valdigt lange och jag ska brumma ut till Ikea och kopa lite blommor osv. ALSKAR Ikea har borta, det ar nastan som att komma hem :) Jag kan ga runt dar i timmar och strosa och speciellt i foodshoppen... mmmmm dar kan man kopa massor med gott!

Men nu ska jag hoppa in i duschen sa vi hors senare ska jag visa min inkop.
Trevlig sondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0