Step

Hem, byta om, forsta step klassen efter jul, hem igen, ata kockens goda mat, lasa massa bloggar....
Och nu ska jag ga och duscha innan svetten liksom ettsar sig fast i skinnet och inte gar att fa bort langre.
Idag fick jag kottbullar med tomat och mascarpone sas och pasta.. finger lickin good va det.

Snart nio, jag har ju som liten regel att fixa med sant som maste fixas med fram till kl 21 och efter det ar det mystajm i soffan med hjartat och bra tv, ofta aven stor kopp te... jatte stoor, eller tva mindre.

Sa det ska jag gora nu, duscha, slanga in en tvatt, duka av bordet och sen ar det te och soffdags.

Hoppas ni har haft/har en mysig kvall!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0