Tapas

Nu ar vi hemma efter en mysig eftermiddag/kvall med 4 lagenhetsvisningar, matshopping pa Asda och en impulsiv tapas kvall pa Las Ramblas med gott vin. Vi har haft sa mysigt och tog aven nagra drinkar pa Massimo.

Men nu ar vi hemma framfor tvn och ska snart skutta i sang.

Vi kom in pa om vart framtida barn skule bli gay, hur vi skulle reagera och blev nastan osams under mysiga middagen, jag tycker att jag ar en valdigt oppen person med liberala varderingar och tycker att K kan vara lite konservativ, men sen tycker ju han sakert det motsatta ;) fast vi betsamde oss for att lagga ner diskussionen tills det kanske va dags pa riktigt... (om manga ar) Enligt mig ser man gay manniskor som nagot smutsigt har borta och det tycker jag ar FEL!!!

Men men, alla ar vi olika och tur ar val det ibland, nu ska jag aterga till soffmys med hjartat.

Puss o kram alla och hoppas ni haft en mysig lordagkvall.
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0