Te och choklad

Va pa Body pump idag, forsta pump klassen pa det nya aret med en helt ny 'korreografi' eller vad man ska kalla det.
Grymt jobbigt men det ar ju sa det ska vara, dom har nagon sorts kampanj pa mitt gym just nu, 2 tjejer holl i klassen istallet for en, det tas kort och banners hanger pa vaggarna, vi far gratis produkter som energidryck under passen och nar jag gick hem fick jag med mig en box med detox dryck for 2 veckor, valdigt trevligt.

Nu har jag iaf atit middag och grejjat, och dricker nu te och ater Green&Black's organiska choklad, mitt motto ar att ata upp allt godis vi har hemma sa snabbt som mojligt sa det inte finns nagot mer sen, finns det sa ater man ju och det ar battre att det tar slut fort sa slipper jag frestas... ;)

Imorgon ar det fredag och som jag langtar, den har helgen kommer bli sa mysig.
Jobbade pa som en galning idag sa jag ska kunna ga hem i tid imorgon, fredagar brukar ju alltid bli kaos men nu ar jag forberedd.

Jag har ju bestallt en sleeve till min laptop vilket inte synts till annu, jag hoppas verkligen det inte strular till sig med leveransen.... Nu ska jag kolla runt pa lite jobb.. SOV GOTT!!!!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0