Ah min mor sa till mig..

Hej hej hj hej hej hej,

Ja klockan ar halv 4 och jag ar inte nykterom jag ska vara arlig, Orup ar ju inte nagot som spelas pa nattklubbarna i Glassan direkt sa jag kor lite av det nu, ser ut som Nisse gillar det, han skakar rumpan har som aldrig forr.

Ah Magaluf.... Ikvall blev jag forovrigt forklarad till att vara en stjarna, olik, alla andra haha.. stackars pojk.. han skulle veta battre... dar masarna skrattar sig hesa....

Nu ar klockan kvart i fyra, jag maste vara valdigt langsam pa att skriva.........
Nu ska jag iallafall sakna K ett tag, sen ska jag lyssna pa mer Orup och sen ta med mig Nissekatten och SOVA!!!
Ah va mysigt med lordag och tack tjejer for en grym kvall, vem kunde tro att mina latinska moves skulle komma fram ;)

Jag har stuckit huvet i sanden.... hellre jagad av vargar.... an alskad av dig...............................................!
Jag har skaffat nya kamrater...
Nej nu ska jag sova.. (och jag har samma kamrater som tidigare, sa ni inte tror annat ;) xx
Puss god natt xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fy fan va du e bra :)

orup? hahaha...puss

2009-03-14 @ 15:44:59
Postat av: Ebba

Ahhhhh de va la gött! Shit har precis städat. Så jävla tråkigt. Nu ska jag bara köpa lite pizza också!



PUUS

2009-03-14 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0