Godmorgon sondag

Egentligen lunch men frullen ar precis slukad och jag sitter o soffan med pyjamas pa fortfarande.. skont!
Idag har jag egentligen massor att gora jag ska mala hallen, har massor med jobb att gora och dessutom tvatta och dammsuga och sant dar trakigt husgora liksom, men innan dess ska jag aka och kopa Nissemat, kopa farg till listerna (jag har saklart missat vaggen lite da och da) och sen maste jag veckohandla och sa ska jag halsa pa sota Anna och lilla Milli och ta en kopp te eller tva.

Igar hade jag en ME dag, jag akte ut till Ikea och strosade, kakade kottbullar, kopte svenska chips till min filmkvall och letade byra till hallen, har dock inte hittat nagon som passar annu, kom hem med kuddfodral, ljus, blommor och sant istallet.
Pappa ringde och berattade att Mellofinalen startade(och alla som kanner mig vet ju att jag ar ett stort fan av Schlager i alla former) sa jag kollade pa det genom svt.se och mumsade svenska lantchips... det var ju nastan som att vara hemma i fosterlandet pa riktigt, helst hade jag forstas varit hemma hos Pappa och Maria i deras soffa med gott vin och godsaker tillsammans med dom men man far gora det basta av situationen man har :)

Nu ska jag satta igang med dagen, maste bara namna forst - tvn ar pa i bakgrunden och har borta nar man kor repriser av serier, sa istallet for att ha text langst ner sa dova manniskor forstar sa har dom en liten manniska som star langst ner i hogra hornet och tecknar, alltsa teckensprak, valdigt komiskt, borde det inte vara mycket lattare att bara slanga in textrader... :) aja jag ska visa bild sen nar jag hittar sladden.

Hoppas ni har en mysig sondag!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0