Godmorgon

Tillbaka - jag tror jag behovde en liten bloggpaus, ibland har man liksom ingen lust bara.
Inte mycket nytt har hant, hallen blir graare och graare och billetandet fortsatter. Hjartat aker till Dubai idag pa jobb i en vecka.. inte alls kul.. for mig alltsa ;)

Vara semesterplaner har andrats en aning och nu lutar det at Las Vegas i juni, skulle vara grymt att fa se det och aven Grand Canyon.. haller tummarna.

Jobbet rullar pa som vanligt och min hjarna ar full av inredning just nu sa vi far se vad som hander efter att hallen fatt sitt.
Nu maste jag brumma till jobbet - ha en underbar dag!
xx

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul o se att du e tebax med bloggandet gullhöna! E ju inne o kikar här varje dag ju!

Hörde av spännet om las vegas, grymt för er! :)

Har lite updates till dig så håll utkik efter mail!

Gud va jag saknar dig gullan!

Puss puss xxxx

2009-03-10 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0