Hej - 15.04

Jag ar FORVIRRAD, och inte har jag orken att tanka ordentligt heller haha.

Min kara kollega har brutit handleden och ar borta hela veckan da hon kanske behover en operation vilket betyder att jag ar ensam denna veckan. Solen skiner dessutom idag och jag vill bara hem hem hem nu. Hjartat sitter pa flyget till Dubai tillsammans med sota Tara som mellanlandar dar innan hon och pojkvannen fortsatter mot landet down under. Tara och hennes pojkvan bodde har i Glassan i West End ganska nara min gamla lagenhet och Tara jobbade har pa mitt jobb, sen bestamde dom sig for att packa vaskan, salja bilen och aka pa aventyr och flyttade till australien, inte illa. Nu har dom varit hemma i 3 veckor och halsat pa och aker tillbaka ner idag, trakigt.. och jag ar bara liiite avundsjuk... :(


Nej jag ska val ta tag i arbetsbordan sa jag far ga hem nagon gang, hem och mysa med Nissekatten ska jag gora och MALA saklart :)

xx


Kommentarer
Postat av: Sofia

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv) Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort. Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1810

2009-03-10 @ 23:43:41
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0