Hemma

Nu har K antligen kommit hem fran Dubai... SOM jag langtat. Nu ligger han iof utslagen och sover har bredvid mig i soffan, Nisse harmar, sa det blev inte sa mycket umgas iallafall :)

Imorgon ska jag pa modevisning, sota Ebba som ska bli framgangsrik textil designer i framtiden har visning av sin design tillsammans med hennes klass/grupp sa jag och Nanna ska dit och kolla - ska bli rikigt kul!

Jag och K skulle ha myshelg hela helgen eftersom han varit borta ett tag men nu fyller Emma ar pa lordag sa vi ska ut pa drinkar (vilket iof ska bli valdigt roligt) och pa sondag maste jag aka  ner till Falmouth, som ligger langst ner i England pa vastkusten, min ena bat ligger dar just nu och vi ska intervjua sjoman till kommande sasongen under mandagen, flyger dock tillbaka redan pa mandag kvall vilket ar bra, snabbvisit. Hade en kille inne pa intervju idag men dom andra ska alla aka ner till Falmouth sa jag kan kora alla intervjuer pa samma gang och dessutom ser dom ju baten och traffar resten av besattningen.

Nae, nu ska jag faktisk krypa ner i sangen och lasa och sova, dodstrott idag.
Hors imorgon och under tiden far ni njuta av 2 bilder.

Falmouth (visst ser det rikigt fint ut)


Stena Lynx - min bat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0