Home sweet home

Nu ar jag hemma hos mina alsklingar igen, Falmouth va fint men jag ar glad att det va en kort visit.
Minsta planet jag nagonsin varit pa haha och dessutom va det valdigt bumpy pa vagen hem.. tack och lov tycker jag att det ar ganska ok att flyga och gillar nar man kanner att man faktiskt 'flyger' ocksa :)

Men hursom, jag fick mycket gjort ombord och det va trevligt att traffa killarna och den enda tjejen igen och dessutom gick intervjuerna bra (antagligen for att jag inte behover ta delen om motorer och allt det tekniska haha), nu hoppas vi bara att dom haller for denna sasongen, dom har ju en tendens att pysa efter en vecka och det vill vi INTE.

Snart sangdags for mig.. ska bara vattna blommorna forst.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Karin

Nudu gullan får du hiva iväg ett mail så jag vet att du lever!

Kollat datumet det skulle funka! Fnular vidare på det...jag saknar dig som FAN just nu...:(

Pusselipuss

2009-03-24 @ 20:55:19
Postat av: ewa sundberg

hej minn prinsessa! nu har du inte skrivit på ett tag och det oroar mig! Du brukar ju hålla låda så det förslår. Nu är vi inne i april strax och då luras man som du vet. Om 1 mån kommer vi till er ,hur kul blir inte det att få krama om er. Här har våren tagit sin början ,skidorna är rengjorda och undanställda, snön smälter sakta bort och en liten krokus har tittat fram, men än är det långt till sommaren och de varma vindarna som omsluter en pigg gammal kropp. Vi håller som bäst på med att förbereda inglasning av resten av altanen, men det är lite kallt ännu. I natt blir det minus grader brrrrr. Mycket fina vårkläder har dykt upp i affärerna där man nyss köpte mössor mm. Är allt bra med er? Nyss talat med Alina i telefon och jag längtar efter henne. Hon ville att jag skulle komma ikväll !!. Vi ses snart KUL, KRAM FARMOR OCH SÖREN

2009-03-31 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0