Snor i snoken

Ja da va man forkyld saklart och febrig, det ar val typiskt, sa kvallen har spenderats i soffan med nisse pa magen och massor med varmt te, har hunnit med nagra avsnitt Vanner, 90210 och DH ocksa saklart.
Imorgon ar det doktors appointment kl 9 for att kika pa min rygg som kranglar och sen till jobbet.. dessutom torsdag imorgon vilket framkallar helg kanslor :)

Imorgon ska jag ha sleepover hos Lauren, hennes andra halft ar ocksa borta denna veckan pa jobb, dock inte samma stalle som K, sa vi tankte att vi skulle sallskapa for at slippa vara ensam och ha en riktig tjejkvall och dessutom bor hon valdigt nara jobbet, annu battre. NU daremot ska jag skutta ner i sangen och sova och bli av med min forkylning!

Sov gott xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0